Monday, April 28, 2008

Fitness klubi

Fitness klubi 1 päeva treening
Elas kord üks naine kes oli fitness klubi liige ta oli väga kerge, aga ta mees oli väga raske. Ta läks ükspäev fitness klubi pea majja. Seal ta näeb oma meest kes räägib tema ülemusega. Naine mõtleb miks minu mees küll mu ülemusega räägib. Naine mõtles, et läheks äkki küsiks mis toimub. Naine ootab natuke siis tuleb mees tema poole naine küsib miks sa minu tööl oled mees ei tahtnud sellest praegu rääkida. Mees ütles, et ma lähen koju ma ei lähe täna tööle ma lihtsalt ei viitsi ütles mees. Naine mõtleb kas läheks ja küsiks millest nad rääkisid. Naine mõtleb, et mis nad ikka rääkida said ikka minust. Kui naisel töö lõppeb läheb ta koju ja küsib oma mehelt millest te rääkisite. Mees ütleb, et ma tulen sinu tööle sekretäriks. Naine karjub õnnest mida sa oled minu tööl.

No comments: